I'm feeling like I'm so alone

Jisses, jag kan verkligen inte se par göra slut. Jag grinar lika mycket som dem alltså. Igår när jag låg och tog igen The City-avsnitten jag inte hunnit se gjorde tyvärr(?) Whitney och Jay slut och det var så fruktansvärt jobbigt att se. Jag hatar när kärlek tar slut!!!!!! Jag vill att man ska vara sådär pirrig i magen och nykär för alltid. Tänk om det kunde vara så... Nej, nu får jag sluta prata om sånt här för annars blir jag bara deprimerad.


Jag vill också :(


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

jävla josie. vaaaaaaafan. jag hade ingen aning om att dom skulle göra slut? :S

Thanks for telling me, bitch.



Nedå, men du får väl ge dig ut på stan och ragga? ;)

2009-03-31 @ 02:16:19
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0