White trash-Josie

Jag gick på stan i tofflor, mjukisar och sovtischan, och fy helvete vad skabbig jag kände mig. Jag orkar oftast aldrig bry mig om hur jag ser ut (LÖGN), men det skulle vem som helst ha gjort om ni såg ut som jag gjorde. Oavsett om ni bryr er om hur ni ser ut eller inte. Jag var white trash. Men iallafall. Lösnaglar, rosévin och två cidrar fick jag iallafall med mig hem så jag utsatte mig inte för den skammen for nothing inte. Hade dock velat hitta något att ha på mig imorgon, on midsummer, också men det gjorde jag inte så vad göra. Kanske borde använda något av det oanvända jag har först? Tss.

Nu ska jag duscha bort folktandvården. Någon snygg kille som vill joina? ;)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0