I´m all dressed off and ready to play

Number one: se till att hålla dig hår-fri. Hår och stubb är något utav det osexigaste jag vet på tjejer. Det gör mig seriöst spy-färdig, så gör rakhyveln till din bästa vän.

Number two: hängbröst är ALDRIG sexigt, så köp endast push up-bh´s. De kirrar biffen ;)

Number three: mormorstrosor? Nej tack. Satsa på hankypankys eller hotpants. Them will make your ass look hot!

Number four: ingen tjej (eller kille heller för den delen) har missat att high heels gör dina ben till gudinne-ben. Jag är alldeles för chill för att orka traska runt i 12 cm:rare till vardags, men till fest så.

Number five: oftast är det inte coolt att ta sexigheten för långt dock, så bär du en kortkort klänning till barbent bör den inte vara alltför urringad. Tänk: ben/rumpa eller bröst.

Number sex: dofta alltid gott. Ingen kille (eller tjej heller för den delen) tycker om att hänga med brudar som stinker svett.

Number seven: kanske lite udda, men massa ringar på fingrarna får mig alltid att känna mig sexigare. Händerna ser så ensamma ut annars.

Kommentarer
Postat av: becitah

sv: Jaa, jag märkte med det, sminket lägger sig bättre och jämnare.



Sexy tips (;

2009-06-15 @ 19:17:57
URL: http://becitah.blogg.se/
Postat av: Josie

Becitah: exakt! Gracias, baby ;)

2009-06-15 @ 19:19:32
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: mej

tycker faktist het samma som du :D ingen stubb, dofta gott och high heels på! Regel nummer 5 borde påpekas mer, så att tjejer fattar att man skall välja endera ben/rumpa eller bröst!! inte snyggt med båda..

snygg blogg annors :)

2009-06-15 @ 21:37:37
URL: http://flipsflops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0