Helgens bravader

Jag har varit måttligt off i helgen, men det beror på alla festligheter. Vaknade vid halv två, och här kommer en "liten" summering.

Fredag. Katja och jag var hos Sanna och drack först innan vi gick in till stan, käkade på BK och sedan drog på Olles. Träffade några som jag inte träffat och snackat med på aslänge, vilket var skitkul. Det finns alldeles för många softa människor i den här stan (mestadels grabbar, wonder why?) för att orka fokusera på de dumma jävlarna. Erik är en riktig pärla han.

♥ Lördag. Sanna, Katja och jag drog på stan och shoppade loss. Bik bok hade 50% så jag gick bananas bland hyllorna. Ska visa ikväll vad jag köpte. Sedan hade Sanna bal, så vi åkte självklart dit och kikade på alla boyz and gurlz när de anlände. Vissa skitsnygga, och andra mindre fina, precis som vanligt. Efter det åkte Katja hem till Spränkan så jag åkte till Anton, Nydahl och Johan och festade med dem. Hade grymt kul, så jag tackar mig själv för att jag bestämde mig för att festa istället för att bara sitta hemma. Tackar självklart dem också, för att de är så roliga, haha. Sedan blev det Olles igen, och för ovanligheternas skull fick jag faktiskt komma in trots att det är 22 där på lördagar. Dock stannade jag bara i 10 minuter, sedan skjutsade Per hem mig. Inte för att det var tråkigt, utan bara för att jag ville.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0