This is how I wanna roll


Kommentarer
Postat av: Annie

Vet faktiskt inte hur varmt det var, men typ som svensk sommar! Runt 25 grader i luften gissar jag på o vattnet strax över 20 grader.

2009-06-11 @ 19:41:59
URL: http://anniemarias.blogg.se/
Postat av: hindu times

Jag tycker du är cool som säger precis det du tycker! Du gillar allt som berör utvik/sexighet and so on - då säger du det! Det gillar jag hos människor, sådana som inte är rädda för att göra det de känner för och som struntar i vad som räknas till "idealet" eller det "normala". Weei för såna som dig! ;D Försöker själv också alltid att göra precis det Jag vill. Livet blir allt bra roligare då. =)



Sedan gillar jag också din knapp man trycker på för att skicka iväg kommentaren - DO ME. Haha, klockrent.

2009-06-11 @ 20:04:36
URL: http://hindutimes.blogg.se/
Postat av: Josie

Hindu times: du är så himla go´! Önskar verkligen att fler var som du, som uppskattar att folk är olika och tycker det är roligt och coolt att man vågar stå för vad man tycker och vill, istället för att klanka ner på andra bara för att dem inte är som en själv. Tummen upp för sånna som dig också - som inte dömer! :)



Och jaaa, livet blir så jävla mycket roligare om man bara gör det man vill, och skiter i vad alla andra tycker. Det är sånna som kommer någon vart i livet!

2009-06-11 @ 22:04:12
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0