Stripped

Här kommer jag hem, och möts av en massa åsikter kring att strippa. Kul som fan när man får lite respons, tycker jag. I appreciate it, babes :)

Nu till mina egna åsikter kring strippor: hade jag kunnat strippa hade jag gjort det. Jag älskar att känna mig sexig (i princip det bästa jag vet) och hade jag kunnat utnyttja "min sexighet" till att tjäna pengar på hade jag inte bangat en sekund. Hade varit roligt att lära sig, så det ska jag ta och göra framöver. Samma gäller att vika ut sig. Hade jag fått chansen hade jag inte tvekat, av precis samma anledning. Sedan tycker jag självklart också att det är upp till var och en (det gäller ju det mesta) och det glädjer mig faktiskt att fler av er tycker så med. Dock är det många som ska tyckas resonera så, men när det sedan kommer till kritan och de får höra om någon tjej som t.ex strippar så verkar det inte längre vara just "upp till var och en". Då kan det istället börja snackas en jävla massa skit. Kan det vara avundsjukan som spökar tro? Mm, troligtvis.

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag fattar inte hur man spelar spelet!!? x)

2009-06-11 @ 19:44:05
Postat av: Josie

Sofia: tryck på start, sedan på den lilla blå knappen med kinatecken på. Du ska starta och stoppa klockan precis på den sekund som visas :)

2009-06-11 @ 21:38:20
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Emily

Jag skulle mer än gärna gå på strippklubb. Sitta där med massa grabbar och stoppa sedlar i linningen på tjejerna. Det hade jag lätt gjort. Tjejer är snygga, men jag gillar inte att vi ska objektifieras, vilket även gäller när det kommer till den manliga kroppen.

Det är coolt att du står för vad du tycker. Jag skulle aldrig döma någon för vad de jobbar med. För övrigt tycker jag att du verkar vara en störtskön tjej och det förstärks bara av din härliga attityd till livet. Man ska göra det man vill! För man lever fan bara en gång, trist att kasta bort den enda gången på något man egentligen inte vill syssla med. Jag har följt din blogg så jävla länge, sen starten, och sett hur du förändrats och det är verkligen hur kul som helst. Även fast jag inte alltid delar dina åsikter så tycker jag att du är grym. Fortsätt med det du gör, för du gör det fan bra!

2009-06-11 @ 23:09:55
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/
Postat av: becitah

Alltså, jag har strippat och det var funny! pinsamt men funny . Självklart har jag ingen erfarenhet av det men jag skulle lätt vilja ta lektioner, håller med dig till 100%. Kanske borde önska sig en strippstång på rummet? Poledance verkar ju vara förjävla kul alltså.

2009-06-12 @ 15:00:57
URL: http://becitah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0