Soffa - check!


Nu har jag varit och köpt en soffa! Fan, det känns som en lättnad som lyfts från mina axlar. Inte som när man tog körkortet, men något i den stilen. Det känns skitbra att äntligen ha hittat en som jag tycker om (med tanke på hur petnoga jag är) och det känns skitbra att äntligen ha köpt en möbel till lägenheten. 8500 spänn med hemkörningen får jag betala, men ack så värt.

Köpte även 4 superfina skålar från "Himlen runt hörnet" (se bild) som jag fullkomligt kärade ner mig i. Å andra sidan kärade jag ner mig i halva affären, för jag älskar ju den romantiska och lantliga stilen på inredning som de har där. Innan jag är färdig kommer jag antagligen köpt upp hela deras sortiment!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Kul att du hittade en soffa! Och vilken fin skål:) Hur går det med lägenheten och så då? Du har inte flyttat än eller? Skulle vara kul att se lite bilder från den sen:)

2009-06-05 @ 16:18:25
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0