My monday

Första dagen gick som på räls. Väääldigt mycket information att ta in i huvudet på en gång, men så är det ju alltid när man är ny. Tycker det känns bra iallafall, och det är huvudsaken. Dock var jag så jävla trött imorse så jag trodde jag skulle somna framför handledarn. Pinsamt, men hon förstod säkert att det var trötthet och inte ointresse det berodde på. Förhoppningsvis, haha.

Nu har jag tagit mig en efterlängtad dusch och mitt hår är numera lila! Råkade ha silvershampoot i lite för länge tror jag visst. Men äh, Paow är snygg i isvitt hår, och det är jag med. Dock inte platt hår - tacka gudarna (Björn Axén) för volumastern♥ Can´t live without it.

Kommentarer
Postat av: Blondie

Den där volumastern är såå sjukt bra ;)

2009-06-08 @ 19:51:34
URL: http://Youdonthave.blogspot.com
Postat av: h

<3 volumaster

2009-06-10 @ 10:01:28
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0