I´ve got trouble, trouble, trouble

Känner att det blir keso med uppdatering om dagarna, men det beror förståss på att jag är ute på praktik. Har inte tid med bloggen då. Dock känner jag mig redan less och rastlös. Jag vet inte vad det är för fel på mig, kan jag aldrig bara bita ihop någon gång? Nej, det är helt enkelt för svårt när jag lever (så gott det går) efter ett sådant klyschigt motto som "man lever bara en gång". Jag vill spendera dagarna med något jag brinner för, och älskar. MEN VAD FAN KAN DET VARA? Eller okej, jag vet och jag ska. Snart.

Kommentarer
Postat av: mtvthehills

Vad praktiserar du med? :)

2009-06-09 @ 22:14:41
URL: http://mtvthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0