Hela livet blev en helg

Fyfan vad jag är TRÖTT! Har haft en skitrolig helg, men den har tärt på min kropp, haha. Så jävla tacksamt att praktiken är slut så jag slipper kliva upp 06:00 imorn. Då hade jag seriöst hellre satt en pistol i tinningen, eller nåt.

Igår grillade jag, Matilda och Angelica hos mig igen, och sedan åkte vi till Ante på fest. Men det var inte så roligt där, tyckte jag, så efter 1½ timme gick jag och Angelica till Anton. Efter typ en halvtimme skulle dom dock på krogen, så jag följde med medans Angelica drog tillbaka till Ante. Men Olles var det tråkigaste ever, så det SÖG, och jag blev på pissigt humör. Fast det gick över när vi kom hem till Anton igen 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0