Hamnfesten (Y)

Fan vad roligt jag hade igår! Det var länge sedan jag var så full. På gott och ont, haha. Jag åkte till Angelica vid 19-tiden och satt och drack på en filt ute i det gröna med hennes fastrar, mamma, moster och kompis tills vi gick ner på stada runt 22. Först betalade vi in oss på Oleary´s, fast vi gick efter ungefär 30 minuter. Skitsmart, när det kostade 100 spänn men aja. Vi gick ner på hamnfest-området istället och kön till öltältet var huuuge. Så vi trodde att det bara skulle vara att vända på klacken och gå tillbaka till Olles, men då ryckte räddaren i nöden Emelie in och fixade in oss iallafall. Så vi fick gå förbi hela kön, vilket var jävligt trevligt. Lätt något jag skulle kunna vänja mig vid, hähä.

Inne i öltältet var det alltså sjukt mycket folk, och jag träffade massor som jag kände. Grannar, släktingar and friends. Skitkul! Snackade även med Janet (från Made in Sweden) och hon minns mig från Åre, haha. Kul ju. Kvällen avslutades med en karusell, som klämde sönder Angelicas arm (eller jag klämde sönder..) så att den är helt blå idag, haha! Tyvärr ville inte Persson åka med oss dock. Skärpning, Tommy! Nästa gång får du fan joina ;) Idag har jag tryckt i mig en hel Subway-macka med tonfisk för att dämpa bakis-feelingarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0