Who's gonna love me

Men att hänga ut folk med värdelösa bloggar är faktiskt inte det enda jag är bra på. Näfan, jag är minst lika duktig på att hylla folk med bloggar jag verkligen uppskattar. Skrivna av folk jag beundrar. Becka (mammabeckas.blogg.se) är en sådan person. Hon är 18 år, förlovad och mamma till tre flickor. Tindra, snart 2 år, och tvillingarna Tuva och Enya, 6 månader. Det tycker jag är grymt. Jag fascineras av henne och hennes liv. Av hur otroligt mycket det skiljer sig från mitt eget, och även från de flesta jämngamlas, liv. Av hur vilken otroligt stark person hon måste vara. Och av hur bra hon har det. Samtidigt som jag är lättad över att jag själv ännu inte har barn, avundas jag henne för att hon har en så fin familj redan vid 18 års ålder. Sjukt söt tjej. Och sjukt söta döttrar!

Kommentarer
Postat av: Brunettolle

när är det dags för dig att skaffa barn, Josefine?

2009-01-14 @ 16:31:56
URL: http://brunettolle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0