A novel by

Jag älskar att skriva. Jag har alltid älskat att skriva. Det har, ända sedan jag var liten, varit min passion. Min goda egenskap, kan man säga. Mitt sätt att fly verkligheten. Jag älskade mina fantasivärldar, och det gör jag fortfarande.

Att skriva har alltid fallit sig naturligt för mig. Jag ser och hör orden och texterna snurra i mitt huvud, och jag känner extrem iver att få dem ned på papper. Jag måste skriva av mig. Det är ett starkt behov jag har. Ett av få starka behov. Och just nu vill jag verkligen skriva massor. Så jag funderar på att skriva en roman, eller en novell. En berättelse bara. En historia. Ja, det ska jag göra.

Kommentarer
Postat av: Lizzy

Vad roligt! Berätta gärna vad den handlar om sen när du börjat:) Har själv aldrig haft något direkt passion för det dock. Hade gärna velat. För då hade jag lätt blivit författare eller journalist av nåt slag:)

2009-01-17 @ 18:17:40
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Michaela

Jag är precis likadan. Jag har alltid haft svårt att prata om mina känslor. Men att skriva dem, har alltid varit så lätt. Jag uttrycker mig bäst i form av text.

2009-01-17 @ 18:43:56
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: A M A N D A

jag är tvärt om, har svårt att skriva, ialalfall berättelser, noveller, sagor! Dock är det kul att skriva när man ska diskutera :D Ha en toppen lördags kväll!

2009-01-17 @ 20:46:16
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0