The Rules Of Chocolate


Under julen åt jag sjukliga mängder choklad, och sedan dess har jag varit gravt choklad-beroende. Värre än vanligt, alltså. Den här veckan har jag därför tagit mig ett rejält stryptag i kragen och uteslutit choklad helt och hållet. Trots att vi har en underbar Aladdin-ask och en burk med hemmagjorda Rocky roads i godisskåpet (jag gillar att vi har ett godisskåp hemma, tss) har jag inte ätit den minstaste, lilla chokladbit. Jag är fan stolt. Däremot har jag missbrukat tuggummi som en rökare missbrukar cigg, allt för att inte åka dit i igen. Choklad är alldeles för underbart för att sluta äta helt, men.. det finns gränser.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Omg dem var skitheta! Köp eller dö!!

2009-01-22 @ 18:28:24
URL: http://pasia.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Jag känner mig hedrad :P



2009-01-22 @ 18:45:17
Postat av: Emily

Vem är inte beroende av choklad liksom?! Den bästa uppfinningen ever. En gång i veckan unnar jag mig det, för utan choklad skulle allt livet bli grymt tråkigt ;) Ett tips: Amedei Chuao. Den mest underbara choklad som finns. Hehe.

2009-01-22 @ 21:43:03
URL: http://emilyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0