The Party That Started A Revolution

Bild; rocknrollsoldier.blogg.se/

Jag, som inte varit mycket av en film-o-holic, har plötsligt upptäckt hur underbart det är med fantastiska filmer. Ikväll tog jag mig i kragen och såg ännu en film jag velat se länge. "Marie Antoinette". Jag ska säga er, att det är inte ofta jag ser en film två gånger, men "Becoming Jane" och "Marie Antoinette" är båda filmer jag kommer se igen. Flera gånger om. Varför jag kommer se "Marie Antoinette" igen behöver egentligen inte förklaras för er som, precis som jag, såg den och älskade den. Till er andra säger jag såhär; tidsepoken, miljön, inredningen, kläderna, perukerna, musiken. Obeskrivligt. Måste ses med egna ögon. "Marie Antoinette" är en given favorit.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken bra blogg du har! Headern va jätte snygg! Hoppas du har en trevlig lördagskväll/natt!

2009-01-18 @ 00:04:28
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv; Jag är sjukligt trött på den här tjejen och poängen är den att vi har tjafsat förut just eftersom jag konfronterat henne flera gånger och hon kommer med sina ursäkter om varför hon gjorde som hon gjorde och ber om förlåtelse.

Och jag är väl svag på den punkten att jag ger människor chans efter chans och försöker se det goda i alla.

Men just nu är jag bara så jävla förbannad och besviken, det finns en gräns och förut har hon mer eller mindre trampat lite på den, nu har hon dock passerat den med milslängder.

Det är så jävla typiskt tjejer att hålla på så, men just som du säger så tål hon inte sanningen och kan inte vara ärlig och således snackar hon skit hela fucking tiden. So god damn sick of it!

2009-01-18 @ 02:17:48
URL: http://lastnightstrash.devote.se
Postat av: Michaela

Kostymfilmer är det bästa! Och Marie Antoinette är åh, så fucking bra. Fan, nu ska jag leta upp en massa kostymfilmer och bara kolla järnet!

2009-01-18 @ 14:14:14
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Betty

Den filmen är verkligen godis för ögonen hehe:) I love it! Skulle vara kul om man för en dag fick leva så som Marie Antoinette, ha stora klänningar på sig och bli uppassad:P

2009-01-18 @ 16:07:35
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0