Bennetton 17:45

Morsan och jag befinner oss på Bennetton, där morsan prövar kläder. Det är nämligen halva rea-priset där nu. Tydligen. Bland annat testas vad som ser ut att vara en skitsnygg grå kofta.

Morsan: Jag gillar verkligen den här koftan!
Prövar..
Morsan: Ärmarna ser lite konstiga ut?
Jag: Ärmarna är skitfula.
Morsan: Synd. Annars gillade jag verkligen konsistensen på den.
Jag: ?..

Med konsistens syftade morsan givetvis på materialet. Ja, så kan man ju också formulera sig. En liten rolig detalj att tillägga är även att morsan köpte en tröja och ett par jeans till den minimalistiska summan av 379 kronor, medan mitt enda par jeans uppnådde den olidliga summan av 1099. Unfair.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0