Att Tala är Silver, Att Tiga Är Guld

Överst på min utelista just nu: falska rykten. Jag ger blanka fan i om/att folk snackar om mig bakom min rygg. Snacka på. Men kunde jag hata rykten som det inte ligger den minsta sanning i mer hade jag gjort det. Döm mig, go on, men gör det isådanafall när ni träffat och pratat med mig. Döm mig när ni skapat er egna jävla uppfattning. Det gör mig flyförbannad när folk endast lyssnar på vad random people säger. Och när folk (förtjänar de ens att kallas folk?) ljuger ihop bullshit för att själva framstå i bättre dager.

Kommentarer
Postat av: Nightfall

sv: Det var typ nån som hade mailat den till rixfm :)

2009-02-02 @ 13:03:56
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0