Bajsarn

Igår gjorde jag något förbjudet på jobbet. Jag hoppade över en toalett. Ja, alltså inte bokstavligt hoppade över en toalett, utan jag hoppade över att städa den. Jag fuskade, med andra ord. Men jag var helt enkelt så jävla tvungen. Det var toaletten inne i herrarnas omklädningsrum och dörren var låst helt galet länge, innan en karl till sist stack ut näsan och försvann iväg illa kvickt. Självklart hade han bajsat. Sällan att man ockuperar toaletten sådär jävla länge annars. Jag blåvägrade gå in där efteråt, så jag lämnade toan ostädad. Men som sagt, jag hade mina skäl. När en snubbe sitter så länge på dass tar man en snuskigt stor risk om man vågar sig in där efteråt. Det har far min tydligt bevisat.

Kommentarer
Postat av: Maawgli

:-O Det där var fult! Efter allt jag får ta på Port 9.. och du går på grund av lukt? Du skulle ha tagit min toa igår! Någon jävel hade diarré, och bajsade ner HELA toan, under ringen, på ringen. Överallt. Fullt med bajs

2009-02-20 @ 11:48:07
URL: http://maawgli.devote.se
Postat av: Nightfall

sv: Det var ju det jag gjorde hehe, det var ingen blekning den här gången :)

2009-02-20 @ 12:20:51
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Emily

Jag är imponerad av dig som klarar städa toaletter o så, även om du hoppade över just denna, vilket helt klart är förtåeligt. Jag tycker det är illa nog att städa min egen :P Haha.

2009-02-20 @ 12:20:52
URL: http://emilyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0