Åre [2009] Del 1


Min babe och jag @ Dahlbloms

Vilken bisarrt grym helg vi har haft. Inte på några vettiga villkor hade jag egentligen velat åka hem idag. Ever! Jag visste det, och har alltid vetat, att jag skulle trivas som finnen i bastun i Åre. Fredagskvällen spenderade vi dyngraka på Bygget med tre Timråspelare (rivaler, jag vet) som lät oss komma in VIP och hänga vid deras reserverade del i baren. Vi fick, givetvis, dricka hur mycket vi ville men när de inte lyckades supa oss under bordet så pass att de fick sätta på oss lackade de ur. Så lördagen var bättre. Fest på Bygget igen, där vi träffade Gert Fylking som var exakt så skön som man föreställt sig. Jag och han snackade mitt brutna lillfinger, bl.a. Stötte också på herr (eller ska jag säga fru?) Erik Segerstedt som presenterade sig som "Sara" och som inte bara klagade på kylan utan också på hela Åre. Jahapp, där sjönk den grabben i våra ögon. Dessutom träffade vi T och J som charmade oss totalt. Åre charmade oss totalt. Så v.9 är det jag och Jonna som åker tillbaka. Kan icke vänta, för jag ville verkligen i n t e åka hem.

Peace V

Kommentarer
Postat av: hindu times

Fan vad kul det låter! Och fan vad snygg du är tjejen! Älskar håret, sminket, allt! Den där volume mastern från Axén ska snart bli min... ;P

2009-02-09 @ 23:46:47
Postat av: Josefine

Hindu times: thank you dear :) Tyvärr är jag full som satan där, så jag är inte helt tip top, men iallafall! Ja, köp köp köp, värd varenda krona!

2009-02-09 @ 23:56:40
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Emily

Låter som en sjukt kul helg! Något jag skulle behöva, hehe. Du är väldigt fint sminkad måste jag säga, pretty pretty.

2009-02-10 @ 07:53:40
URL: http://emilyh.blogg.se/
Postat av: my

Låter som att du haft det grymt kul! Och grymt snygga är ni också. :) Är kär i ditt hår, haha!

2009-02-10 @ 10:15:47
URL: http://karmakiddo.blogg.se/
Postat av: Michaela

Åh, det är alltid så jobbigt att åka hem från något ställe där man vill stanna kvar.. Grymt snygg var du i alla fall! Älskar sminkningen

2009-02-10 @ 14:33:38
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0