Wiiii.

Ruinerade mig själv genom att köpa ett nintendo wii idag, wiiiie vad roligt! Eller nä jag ruinerade mig faktiskt inte, jag använde julklappspengarna istället. Totalt gick kalaset loss på treochetthalvttusen, men behövde bara lägga ut lite mer än hälften själv eftersom jag sålde mitt rosa PS2 igår för ettochsex. Så rätt "överkomligt" ändå. Dock hade jag kunnat få det billigare om jag inte envisats med att köpa till en extra dosa och mario kart. Men vadå, man ska ju köpa det spel man verkligen vill ha och inte gå halvvägs, vad är då vitsen att överhuvudtaget köpa ett tvspel? Plus att mario kart är världens roligaste spel, och hade inte det funnits hade jag gett fan i att köpa wii överhuvudtaget, haha!


Kommentarer
Postat av: Maria Nyberg

Haha men snälla du, du har väl ingen stor näsa! Men det såg jävligt roligt ut på bilden dock :P Får väl kanske skylla min haka på att det är halsduken som trycker ihop mitt ansikte :P

Min msn är [email protected] :)

Och självklart blir det en repris snaaart! Finns ju inte så mycket annat att göra i den här staden på helgerna så det är ju som fest nästan varje helg ;)

Vad skulle du hitta på på nyår förresten?

2009-12-28 @ 21:50:38
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/
Postat av: J-Dog

Mariokart jag vill !!!

2009-12-29 @ 21:01:43
Postat av: Anonym

Du måste köpa New Super Mario Bros, jag och syskonen spelar det jämt. Skitkul när man kan spela alla samtidigt och det är verkligen intee lätt :D

2009-12-29 @ 21:50:50
Postat av: Daniel

Hejsan!



Jag undrar vad du har för friend code på mariokart? Jag skulle tycka att det var kul om vi kunde spela nån gång?

2010-01-03 @ 22:25:36
Postat av: john

om du köper nya mario bros vill jag komma o spela :)

2010-01-05 @ 09:41:05
URL: http://prylgurun.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0