Varning för långt blogginlägg om lördag 5:e december.

Jag har så mycket att berätta om gårdagen så jag vet inte ens vars jag ska börja. Känns som att var jag än börjar kommer det bli ett för långt blogginlägg, men what the fuck. En blogg är ju till för att skrivas i ^^

Jag och Angelica möttes upp vid 2, gick ner på stan och käkade en tacotallrik (som blev det enda jag åt på hela dagen) och sedan begav vi oss mot Swedbank arena. Vi såg matchen mellan modo och färjestad med någon jävla kärring i nacken som satt och skrek konstant och kommenterade minsta lilla händelse. Fan vad jag hatar sånt, nu vet jag varför jag hellre ser matcherna hemma i soffan. Ja okej, jag gör det för att jag är så bekväm av mej också ^^ Det är jävligt roligt att gå på hockey annars dock, man borde nästan göra det oftare. Matchen slutade 3-3.

Efter hockeyn var det tänkt att jag skulle följa med Angie till John&Jennie (jag sätter alltid ihop deras namn så) för en fika, och jag skulle vara nykter. Men det blev inte riktigt så, jag ringde Jonna och hon skulle spåra med Gary  och jag var inte sen att haka på det. Så jag snodde en halv flaska gin av farsan (gin är förjävligt äckligt) och stack till dem och började halsa. Sedan fick vi för oss att jag skulle klippa Gary på fyllan med en kökssax eftersom vi tyckte att han var för långhårig, so I did. Att klippa med en kökssax är fan inte lätt ska ni veta (slö är vad dom är) men det blev ändå helt okej faktiskt. Tror jag, frisören som klipper honom nästa gång får sig säkert ett jävligt gott skratt men då skyller jag på att jag var dyngrak ^^

Efter fylleklippningen gick vi ner på Harrys, och trots att det inte var så mycket folk där till en början hade vi jävligt roligt. Jag hittade en skitsnygg kille, och jag som aldrig brukar göra så, tog mod till mig och gick fram till honom. Bland det första han frågar är om min pappa heter.. (lennart, lennart, lennart! tänkte jag) Lennart?, och jag bara: shit oh my god, ja det gör han! Är det du som är Anton? Och han bara: ja, jag har jobbat med din farsa. Och då visste jag precis vem han var så jag började berätta för honom hur mycket pappa har pratat om honom, Anton har gjort det, Anton ska göra det, bla bla. Jag har alltid undrat vem fan den där Anton egentligen är som har gjort så jävla mycket, och nu stod jag där och snackade med honom. Och båda tyckte det var så jävla roligt, farsan är jävligt skön liksom. Så släpper han bomben, han har tjej. Och jag bara: jaha, vad kul, vad heter hon? Fast i hjärnan dog jag litegrann och tänkte bara Neeeej. Är det inte så typiskt, ALL THE GOOD ONES ARE TAKEN.

FOPPA VAR PÅ HARRYS OCKSÅ!!! Tack för underbar dag/kväll my friends♥


Kommentarer
Postat av: jonna

haha lovely day:D:D thanks hun!

2009-12-06 @ 12:40:05
URL: http://chiqa.se
Postat av: Mira

"All the good ones are taken".



Haha ja, det känns fan så ibland. Jävligt synd.

2009-12-06 @ 18:23:21
URL: http://thepainandthepleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0