Use your brain, if you have one.

Man börjar ju undra för vissa hajade verkligen inte poängen med inlägget under, jag menade förståss inte att alla tycker att jag är snygg men jag ser iallafall inte ovårdad ut. Självklart tycker alla olika och en människa som jag tycker är ful kan en annan tycka är snygg. MEN DET VAR INTE DET JAG MENADE, ingen tycker att en ovårdad person är snygg och fräsch. Men what the fuck, kunde inte bry mig mindre om er som tycker gula tänder och råttfärgat hår är snyggt, eeuw! Och jag går inte runt i mjukisbyxor och uggs? Eller jo för 3 år sedan. Men det var.. 3 år sedan? Haha idiot.

Anyways, till någonting roligare nu! Har sprungit runt på stan idag i -20 och bränt en massa pengar, inte bra men vissa saker var behövliga. Sedan tog jag en fika med snygg-Maria på Waynes, var hur trevlig som helst! :) Det ska vi göra om har vi bestämt. Nu ska jag laga lite käk sedan bege mig ner mot Jonnas, eller Peters om man så vill. Sedan drar vi till Monica och kör fest där, blir naaajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0