Morgonpigg.

När jag väl har bestämt mig för att göra något gör jag det också. Så nu sitter jag här med knallröd hårfärg på skallen. NOT! Tror ni jag är dum eller? Rött är det sista jag skulle färga, och inte för att det är fult på något sätt och vis utan endast för att jag ser sjuk ut i rött hår. Tyvärr vet jag med 1OO% säkerhet då håret blev rött första gången jag färgade det i 4-5:an, fast nöjd som fan var jag då iallafall såklart. Det var ju första gången jag färgade håret. Men iallafall! Jag klev upp halv 7 imorse för att lägga i ny brun hårfärg då den gamla har börjat släppa. Jag kan säga som så, att färga håret på sig själv är asjobbigt. Till slut blev jag så förbannat less så jag sket i tekniken och började smeta in hårfärgen hursomhelst. Orkade inte bry mig, men tror det blir jämt ändå... om inte annat får vi la se om en halvtimme. 

Jag är rolig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0