Julklappstips!

Var bara hemma och tog det lugnt igår. Var lite småsugen på att festa och dra ut, men var alldeles för trött så det blev att jag bangade. Otroligt skönt idag vill jag lova.

Så istället för att festa gjorde jag lite julgodis som jag ska ge till mormor och farmor i julklapp. Chokladtryffel med Caramell-baileys. Så sjuuukt goda, världens chokladbomber. Och perfekt att ge bort i julklapp till någon äldre, eftersom det är "vuxet" julgodis, så att säga. Jag ska lägga dem i små glasburkar, sätta något fint tyg på locket och knyta rött band runtom.
Väldigt "Leila bakar" ;) Love it


Kommentarer
Postat av: M

TAck så mycket :)

är väldigt nöjd faktist :)

2009-12-20 @ 19:18:45
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: monci

Dom där ser ju asgoda ut!!

Ska nog testa göra dom till svärföräldrarna:P



Sv; Hehe ja visst är hon cuuute ;)

2009-12-21 @ 16:50:28
URL: http://monci.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0