Girlsnight.


Från våran girlsnight out för några veckor sedan . I was blonde !

 

Klockan 7 ska jag på middag hos Anna! Våran regular "girlsnight" som vi kör varann onsdag jag plus några brudar i form av Monica, Jonna, Rosanna och Anna :) Helmysigt faktiskt, bra intiativ av oss tycker jag. Anledningen till detta är för att det slog oss när vi var på Olles en onsdag för några veckor sedan och käkade midadg, att man borde utnyttja vardagarna till att göra något kul på också. Varför ska man bara hitta på såna saker på helger för liksom, tänkte vi och så var idén "girlsnight varannan onsdag" kläckt ;) 

(Visserligen är det en middag, men jag undrar om man kan komma i mysdressen? Jag är påväg att bli förkyld så jag orkar verkligen inte klä mig i några andra kläder, haha. Aja det löser vi på vägen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0