Freeeeedag.

Igår klarade jag sista matteprovet på matte B, wihoo. Firade det genom att köpa en flaska svartvinbärsvin♥, laga hemmagjord pizza med räkor, ananas och svampinjoner och se hockey med Angelica. Fast vi drack julmust till, svartvinbärsvinet är tills ikväll ;)

För ikväll öppnar nämligen det nya utestället (eller gammalt, ombyggt ställe som öppnar igen - plattan) och det måste man ju självklart gå på. Det är tema "röda mattan" så man måste flasha till sig ordentligt också, men det lär ju inte vara särskilt svårt. Ska köra rosett i håret, hihi, cute.

Fast innan jag får roa mig måste jag klara provet i naturkunskap, celler/dna/genteknik är inte min starka sida men jag hoppas att jag har fått humm om någonting iallafall. Hörs sen! ♥


Kommentarer
Postat av: Michaela

Svartvinbärsvin (och smultronvin) är det enda vinet jag kan dricka haha! Annars hatar jag vin, men fan så gott det är

2009-12-11 @ 10:14:27
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Carro

Aurora? ;)

2009-12-11 @ 17:54:13
URL: http://ancaer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0