Mi and mi girls.

Idag har jag litterally frusit röven av mig. Det är minst -17 grader ute, plus att det blåser vilket gör att det känns 10 grader kallare! Fattar ni hur kallt det är då? Sticker man näsan utanför dörren förfryser den. Bläää. 

Hade skittrevligt igår ivarjefall. Hela gänget möttes upp för att fira Jonna. Hon fick en concealer av mig eftersom jag vet att hon velat ha en länge, och det är något man bör ha i sminkväskan ;) Plus att hon inte behöver låna min nåt mer nu, haha! Närå, thihi♥ Vi satt iallafall och drack framför "Bonde söker fru" (so us) och garvade röven av oss när Roger "slängde ett get-öga på Camillas kropp!", sen gick vi till Public och chillade ett tag. Jag var seriöst småfull av två cider. TVÅ CIDER!? Fan att jag skulle åka hem så tidigt, annars hade det blivit en billig fylla for sure ;* När dom andra gick på Olearys åkte jag och Rosanna dock hem, men vi är taggade as hell till på fredag. Repriiis-time.



Baby it's cold outside, but in my heart it's spring.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Roger är ju för jävla skön alltså!

2009-12-17 @ 20:01:56
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0