Don't think so.

Jag kanske verkar hemskt ytlig nu men jag håller faktiskt med om detta, totalt. Skulle kanske inte formulerat mig precis som henne, men jag tycker faktiskt att hon har en poäng. Blir också trött på alla människor som fular ner sig totalt. Why?! Det är så lätt att göra något åt saken, man behöver inte vandra omkring som levande soptunnor.

Vill man inte se bra ut eller? Vill man inte visa sig från sin bästa sida? Jo, jag vill det iallafall! Självklart har man sina bad days, men man har dem inte 24/7. Är det verkligen kul att leva när man vet att andra kollar snett på en för att man ser ovårdad och ful ut? Eller inte ens lägger märke till en för att man försvinner i mängden? Näfan, jag hade hellre låst in mig och kastat bort nyckeln alltså, fy.


Kommentarer
Postat av: Helena

Personligen tycker jag att fula människor ska få va fula. Hur kul äre om alla skulle gå runt och vara snygga?

2009-12-17 @ 21:59:43
Postat av: Michaela

Här i Stockholm är det fan helt sanslöst vilken kaos det blir så fort snön kommer.. haha!



Ja gud ja, Vitamin Water är hundra gånger godare! Förstod att Vitamin Wells bara var en kopia på det haha

2009-12-17 @ 22:37:08
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: sandra

.. säger hon som går omkring i fula mjukisbrallor och uggs? haha.

2009-12-18 @ 09:19:15
Postat av: Mike

vem bestämmer vem som är ful och vem som är snygg? finns många som tycker att du är ful men det har du kanske aldrig tänkt på. något vackert för dig är kanske fult för mig och tvärtom.

2009-12-18 @ 10:08:13
Postat av: Josie

Mike: men suck, så du menar att du tycker gula, oborstade tänder är snyggt? Och råttfärgat hår? Mja visst, du verkar ha "väldigt" bra smak isf!

2009-12-18 @ 16:48:19
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Mira

Know what you mean. Och jag håller med.

2009-12-19 @ 13:07:14
URL: http://thepainandthepleasure.blogg.se/
Postat av: Sandra

Har alltid undrat hur råttfärgat hår ser ut? Jag vet tyvärr inte och skulle faktiskt vilja veta. Är det någon slags brun hårfärg? Och jag är inte samma Sandra som ovan :P

2009-12-19 @ 16:52:21
Postat av: Josie

Sandra: men typ den hårfärg som svenskar ofta har när dom har ofärgat hår. Om du förstår vad jag menar ^^

2009-12-19 @ 20:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0