Santa, that's my only wish this year.


Jag har världens julstämning idag har jag märkt.
Vet inte riktigt varför men jag antar att det beror på att det snart är juuuuuul? :'D Åh vad jag längtar, julen är den absolut överlägset bästa högtiden på hela året.

Jag förstår inte dem som känner en massa press kring julen. Det ska handlas julklappar, det ska lagas julmat, det ska städas och det ska julpyntas. Hell yeah att det ska, men det är ju knappast något negativt! Att förbereda inför julen är hur mysigt som helst, det är något man ska njuta av. Jag är alltid den som julpyntar hela vårat hus med hundratals (okej kanske inte riktigt ;p) tomtar, jag är den som gör allt julgodis, jag bakar pepparkakor och lussebullar, jag klär julgranen, jag pressar in nejlikor i apelsiner tills fingrarna blöder - ungefär. Och allt detta medan jag spelar julmusik på megavolym. I JUST LOVE IT!

Jag ville börja dagen imorse med att spela just julmusik på högsta nivå, men det var nåt lagg på dvd'n så det kom inget ljud, men nu sitter jag och njuter av underbara jullåtar. Last christmas I gave you my heart, but the very next day you gave it away. This year to save me from tears I'll give it to someone special ♫ ♪



Världens bästa jullåt?

Kommentarer
Postat av: Emily

Jag förstår inte heller varför folk är så stressade runt jul, det blir ju trots allt vad man gör det till. Och julen är verkligen det allra bästa på hela jävla året. Så himla underbart och mysigt att det inte finns ord! :)

2009-12-12 @ 09:17:18
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0