Cute, little dress.

Beställde nyss en klänning från bubbleroom.se, en potentiell nyårs-klänning närmare bestämt :) Riktigt fin är den, ljusrosa i sidenliknande material. Josie-style! Nu är jag bara på jakt efter ett par high-heels att ha till. Och eftersom klänningen är så snäll och söt vill jag ha ett par tuffare skor till, lite nitar typ. Förslag?

Om några timmar drar jag iväg till Jonna ocksååååå. Hon fyllde i 2O (grattis än en gång, babii) igår så ska fira henne lite smått ikväll. Mer blir det till helgen eftersom jag måste åka hem runt elva ikväll, men ska bli sjukt kul ändå! Ska häva i mig några cider med brudarna ;) ♥


Kommentarer
Postat av: BECITAH ANSWER

HAHAHA, Josie, du skulle bara veta vilken vetenskapsnörd jag är (; Politik, matematik, fysik, pedagogik, biologi är love ;D Men visst, ibland orkar man inte skolan som kan ha sånt ! (:

2009-12-16 @ 19:41:20
URL: http://becitah.blogg.se/
Postat av: lisa

visa klänningen :D

2009-12-16 @ 20:33:00
Postat av: lisa

visa känningen :D

2009-12-16 @ 20:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0