Cozy.

Morsan och farsan är på Gran canaria den här veckan och det känns lite orättvist faktiskt. Jag är avundsjuk för jag vill också ligga på stranden och steka och bli brun, bada och äta god mat. Men jag får nöja mig med ett tomt hus, vilket är rätt skönt också. Då slipper man höra en massa gnäll hela tiden, hähä. Plus att det är helmys att ta på sej Kissie-dressen, tända massor av levande ljus och mysa ner sig i soffan med en Harry Potter bok och en kopp thé med hälften mjölk.


När mor och far kommer hem kommer dom vara bruna som fan säkert, men eftersom jag smörjer mig med brun-utan-sol stup i ett lovar jag att jag kommer vara (fake)-brunare än dom ;]

Sweet dreams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0