Annandagen.

Annandagen kan mest rättvist beskrivas med ordet "galet". Det var extremt flummigt och härligt igår och endast av den anledningen att jag och Jonna var så jävla störda i huvudet hela tiden. Vad vi än gjorde så fjantade vi oss, gick runt som två cp:n och skämde ut oss inför random strangers. Men jag älskade det, och det gjorde hon också, och sådär kul kan bara hon och jag ha. En del folk tror säkert att vi är lite pryda och dryga av oss, men igår bevisade vi verkligen motsatsen med råge. Haha, loved it bigtime.

Jag, Jonna, Anna och Rosanna styrde iallafall förfest hos mig eftersom Monica fick ställa in pga magsjuka (stackarn), sen fortsatte festen hos Gary. Eller Rosanna åkte till harrys, och Anna åkte hem, så det var bara jag och Jonna som continued the drinking @ Garys. Vi knäppte årets fulaste bilder på oss när vi gör de fulaste grimascherna och om ni har tur kanske lägger jag ut nån så att ni får se. Fan, om jag törs, haha. Dom är inte nådiga! Efter the photosession mötte vi upp Linnéa och drog ner på harrys. Var rätt tomt på folk i jämförelse med kvällen innan men som sagt så livade vi upp stämningen som fan iallafall. It was fuuun! The bakisness wasn't nådig imorse iallafall.


En bild på mig och Linnéa. Får räcka så.


Kommentarer
Postat av: monci

Dumma magsjuka (eller vafan de va)!! Hade också velat va meee :(

2009-12-28 @ 12:58:07
URL: http://monci.devote.se
Postat av: monci

Sv; Hahaha ja visst var dom rätt bra ;) Askul ju!

2009-12-28 @ 13:03:44
URL: http://monci.devote.se
Postat av: maricel

Tack snygging! Jag försöker ha det så mysigt som möjligt! :D gott nytt år på dig!

2009-12-28 @ 14:02:35
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0