2:a december.

Sjukanmälde mej och stannade hemma idag. Känner mej gnällig nu men har så jävla ont i armen efter sprutan så jag vet inte vad, det känns ungefär som att någon har slagit på mej en fet, jävla smäll så att armen svullnat upp i ett enda stort blåmärke, typ. Plus att jag har fryser och har huvudvärk, tror fan att det är biverkningar efter sprutan också. Aja, det är väl säkert värt det, kan man hoppas..

Nu ska jag öppna den 2:a luckan i min chokladkalender♥, som är ett av alla must-haves vid jul. Råkade ju öppna den 1:a luckan redan på första advent eftersom jag självklart trodde att det var 1:a december redan då, haha. Brainiac !



Josie loves


Kommentarer
Postat av: Jonna

åååh jag vaknade upp med världens ondaste hals imorse också. kan typ inte prata. vi får INTE bli sjuka, blä !!

2009-12-02 @ 11:12:14
URL: http://chiqa
Postat av: Emily

Chokladkalender ska det va! :D Ingen riktig jul utan det.

2009-12-02 @ 11:23:31
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0