You love my blog

Dessie och Kissie påpekar ofta hur stora deras bloggar är, och hur mycket vi läsare avundas dem för att deras bloggar är så sjukt mycket mer framgångsrika än våra. Visst gör dom det mycket för att provocera, men det är ju fan sant. Deras bloggar är så pass stora att man knappt förstår det, och jag är sjukt avundsjuk! Jag hade gett mycket för att byta plats med t.ex Dessie. Alltså byta blogg-plats. Jag undrar hur man ska göra för att lyckas så bra som dom gjort. Det är fan ett mysterium. Dock tror jag att det krävs ett jävla självförtroende, till att börja med. Därefter behöver du en snygg bloggdesign och ett unikt sätt att skriva på. Du bör uppdatera ofta (sjukt ofta från början) och provocera rätt mycket. Ja, vad mer?

Kommentarer
Postat av: Maria Nyberg

Provocera som fan är nog A och O! Gärna lite naket. Och blondin är tydligen ett måste. - där har du ju en fördel.



Du ska nog även irritera folk så mycket som möjligt. Lägga upp videobloggar där du tuggar tuggummi med öppen mun, rör ditt hår heela tiden och säger tihi mellan vart annat ord och pratar med babyröst och blinkar extra mycket med ögonen!

Där är ett vinnande koncept! För speciellt snygg behöver man tydligen inte vara. Bara man är provocerande och blåst.



Undrar hur Kenza lyckades? För hon är ju mest bara toksnygg! Inte speciellt superintressant, och inte verkar hon så jävla blåst heller? Nåväl.

2009-08-19 @ 19:43:05
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/
Postat av: Maria Nyberg

Provocera som fan är nog A och O! Gärna lite naket. Och blondin är tydligen ett måste. - där har du ju en fördel.



Du ska nog även irritera folk så mycket som möjligt. Lägga upp videobloggar där du tuggar tuggummi med öppen mun, rör ditt hår heela tiden och säger tihi mellan vart annat ord och pratar med babyröst och blinkar extra mycket med ögonen!

Där är ett vinnande koncept! För speciellt snygg behöver man tydligen inte vara. Bara man är provocerande och blåst.



Undrar hur Kenza lyckades? För hon är ju mest bara toksnygg.. Inte speciellt superintressant, och inte verkar hon så jävla blåst heller? Nåväl.

2009-08-19 @ 19:44:54
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lägga ut nå så grymt med fjortis vbloggar! De är ju så alla har startat sin "karriär"

2009-08-19 @ 19:45:12
Postat av: Maria Nyberg

Stört. nu jävlas kommentarerna igen...

2009-08-19 @ 19:51:54
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/
Postat av: Maria Nyberg

Här har vi en som kanske skulle kunna gå långt...



http://metrobloggen.se/strawberri



Sjukt snygga tuttar iallafall.. Men resten?...

Mja, provocerande och naket iallafall.. Fattas bara lite videobloggar, sen kanske hon tar kissies plats på tronen...

2009-08-19 @ 20:00:46
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/
Postat av: Betty

Jag tycker inte att du ska försöka härma Kissie och Dessie. För liksom det finns ju redan två stora bloggar som är sådär provocerande med fjortisvarning, blir ju lite o originellt då...

Kontakta spotlife kanske och fråga om du får börja blogga där, fast deras designar är ju inte dom snyggaste precis... ser lite billiga ut. Men fundera ut vad det är som gör dig originel och annorlunda. För det behövs knappast en till blogg som Kissies... Och du är mycket coolare än både Kissie och Dessie tycker jag:)

2009-08-19 @ 20:30:27
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Josie

Betty: det sista jag skulle göra är att härma någon utav dem! Shit, det var inte alls det jag menade med det här inlägget. Självklart ska man köra sitt egna race, och ha en egen unik stil, annars blir det ju dötråkigt om alla skulle blogga på samma sätt. Nej jag menade mer att det är avundsvärt att dom lyckats så otroligt bra, och att jag också skulle vilja göra det. Men självklart på mitt eget vis, att kopiera någon annan är inte min grej...

2009-08-19 @ 21:34:32
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Betty

sv: funkade inte att kommentera för mig igår, se om det gör det nu.

Okej, jag vet inte men jag fick bara det intrycket litegrann. Då du är ganska lik dom utseendemässigt och verkar gilla deras bloggar och stil. Men skönt att höra att det inte var det du syftade på.

Hoppas du uppnår dom framgångarna du eftersträvar i bloggvärlden! =)

2009-08-20 @ 19:53:10
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0