Who am I?

Det är sjukt hur obrydd jag har varit kring det faktum att jag inte har kunnat blogga på 2 dagar. Hade det varit för ett par veckor sedan hade jag gått bananas och verkligen trott att det varit slutet för min blogg. Min blogg skulle gått i graven. Men det har jag inte trott nu, för faktum är att jag inte brytt mig. Jag har inte brytt mig ett skit om att ni små änglar där ute som läser min blogg inte fått sin dagliga dos av eran favorit Josie. Visst är jag egoistisk? Maybe, men det handlar inte om att jag velat vara det med vilje, jag känner bara att det finns så mycket mer i livet än att blogga.

OMG, är det verkligen Josie som skriver nu? Jag kommer ångra det här inlägget imorgon(!)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag känner samma. Fast ändå så vill jag skriva i bloggen. Jag vill kunna skriva ner saker som händer för jag vet fan inte vad jag ska ta mig till annars

2009-08-26 @ 00:01:29
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: BECITAH

Mjoo, man har saknat Josie uppdates !!! Så hoppas du ångrar dig nu (;



Men visst finns det andra saker i livet än att blogga, men MIN blogg är MIN dagbok, I luv it (:



Du har ju iaf endel av ditt liv nerskrivet så du kommer ju kunna minnas det (:

2009-08-26 @ 00:36:35
URL: http://becitah.blogg.se/
Postat av: katja

haha ;D nice där :)

2009-08-26 @ 10:29:07
URL: http://katjamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0