Babe in black

Det märks att vi går mot hösten, för jag har börjat sukta rejält efter svarta kläder - igen. Nu har jag varit och knipit en av de fyra klädesplaggen jag ville ha från Bikbok. Och det blev den billiga skinnjackan. Trots att jag har en liknande redan så var jag tvungen att ha den bara för att den var så sjukt skön. Så sjukt skön var den, och snygg! Och billig, 399:-. Jag hittade även ett par leggings i lack (inför festen på lördag) och ett nitarmband som jag slog till på. Ascoola. Fan vad jag älskar Bikbok, där hittar man tammefan alltid något!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag brukade hata BikBok, alltså, verkligen HATA med hela mitt hjärta. Men fan vilket ryck de har gjort den senaste tiden! Nu är det liksom värt att gå in där för något hittar man alltid!

2009-08-11 @ 19:32:57
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Betty

I love black!

sv: okej så det är businees som är din grej:) men du provade ju iallafall på den där tandläkargrejen, så nu vet du ju att det inte var nåt för dig.

Det finns typ hur många hjälporganisationer som helst som tar emot voluntärer i LA. Men det stället där man får både boende och mat är på dreamcenter.org. Det låter riktigt lovande. Men, det är ju genom en kyrka så jag vet inte om man måste vara kristen själv eller så. Det är väldigt mycket man måste fylla i för att söka dit, verkar lite krångligt. Men kolla runt lite på den sidan du:) Just nu är jag arbetslös, men jag ska plugga på komvux i höst. Skulle gärna åka iväg till våren, men får se hur det blir.

Ska du läsa nåt study abroad program ir?

2009-08-11 @ 19:50:42
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: hey hey

Du ser grymt bra ut. dejta ? ;)

2009-08-13 @ 18:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0