Josie bestämmer

När personer man tycker om lämnar stan. 2 st inom loppet av samma helg är lite för mycket för mig. Eller mycket för mycket. Josie saknar ;(

Personer som försöker nalla av andras internet. Bara för att ni inte råd med eget ska ni inte tro att vi som har det tänker dela med oss av vårat. Tur att det går att sätta lösenord på nätverken nu, så att man får ha sitt internet ifred. Morr!

Saknad. Det är bra att känna sakna ibland, men ingen kan säga något annat än att det är så sjukt jobbigt. Must-be-strong!

Fester. Var ska man annars vara på helgerna, och vad ska man annars göra av dem? I den här stan finns det inget annat alternativ än att ta till flaskan, haha ;) Bäst på fest! Och snyggast.

Mitt löshår. Jag vet att jag tjatar men det är min bästa investering på jävligt länge. Jag  är så sjukt snygg i det, och dessutom tror alla att det är mitt egna hår. Kaa-tching!

Kenza. Jag är glad över att hon har tagit över Blondinbellas plats som Sveriges största blogg. Visst tyckte jag att hennes blogg var både tråkig och överskattad förrut, men nu slår hon Blondinbellas blogg (som tvärtom blivit tråkig och för "vuxen") med hästlängder. Dessutom är Kenza snygg.

Kommentarer
Postat av: Melody

måste tyvärr göra dig besviken och berätta att blondinbella har tagit över toppen igen ;)

2009-08-25 @ 16:15:15
URL: http://www.sayonarabitches,blogg.se
Postat av: Michaela

Jag brukar nalla av andras internet. Fast jag har mitt eget, men ibland strular det haha.. och då går jag in på grannens. Är man dum och inte har lösenord så är man..

2009-08-25 @ 16:46:01
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0