Hur fan ska det här sluta?

Jag gjorde nyss något riktigt impulsivt och det kändes sjukt bra. Visserligen ingen jättestor grej, men det var iallafall ett steg i annan riktning. Jag har fan inte kunnat sova någonting inatt. Jag har bara legat och funderat på hur jag vill göra med allting. Inte för att jag blev så mycket klokare, men det börjar kännas allt mer rätt att sluta där jag är och gå en annan väg. Det var just därför jag gjorde den där impulsiva saken tidigare. Som kändes sjukt bra, och gör det ännu!

JAG ÄR KNÄPP (fast på ett positivt sätt)

Kommentarer
Postat av: Jonna

wihoo:D vad härligt!

2009-08-06 @ 12:04:15
URL: http://chiqa.se
Postat av: Linnéa F

hoppade du av utbildningen? eller vad gjorde du vännen min? :)

2009-08-06 @ 18:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0