Envy me, enjoy me

Det tog mig en vecka och en dag att kolla saldot på kontot efter Yran. Jag samlade nämligen mod och gjorde det alldeles nyss. Det var inte så farligt som jag trodde, men det var fortfarande inte okej. Nästa gång jag åker iväg sådär tänker jag leva på spisbröd, för jag hatar att lägga pengar på dyr snabbmat som dessutom smakar skit. Och det var precis det jag gjorde i Östersund, i mängder. Nåväl, jag har iallafall pengar kvar att shoppa något för till helgen. Då ska jag förmodligen på lack- och läder fest i Sundsvall. Sexy ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då syns vi här i helgen då :D:D yeaaah! /Sanna

2009-08-10 @ 14:44:41
Postat av: Josie

Sanna: hell yeah, baby! :D

2009-08-10 @ 16:09:29
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: katja

Förmodligen, DU SKA !! ANNARS ÄR DU DÖD haha !

2009-08-10 @ 20:16:13
URL: http://katjamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0