Big Sister

Det är inga avsnitt av Big Brother på tv´n ikväll. Holy, jag kommer inte kunna sova. Det är så avslappnande att somna till Linda Rosings patetiska försök till uppmärksamhet, Larssas snygga ansikte och Maruschas dampanfall. Dock är inte säsongen 2OO3 den bästa BB-säsongen som gått. Hell no, det är säsongen -O6 då Jessica Lindberg var med, så jag hoppas fan att tv4OO:a visar den efter den här. Eller BBO4 då Carolina Gynning var med, för det var ju ändå 5 år sedan.

Nu har jag snackat alldeles för länge om Big Brother, vilket betyder att jag definitivt måste sova...

Kommentarer
Postat av: Mia

2003 och 2004 var faktiskt de enda jag följde :) Hoppas du kunde somna ändå ;)

2009-08-10 @ 13:36:22
URL: http://www.improveme.se/makeover

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0