Saturday, I love you like gold

Tvättat håret (usch!), ätit våfflor med banan till lunch, varit ute på en timmes powerwalk, hjälpt morsan att marinera fläskfilé och grillat ansiktet i solen en kvart. Det är vad jag har gjort hittills idag, och just nu sitter jag och lackar naglarna med nagelstärkare. Det är verkligen sjukt fint väder ute idag, synd bara att det blåser så isiga vindar för det är ju inte direkt någon värme i luften :/ På tal om is, för alla Modo-fans kan jag ju berätta att Modo äntligen tillsatt sin nya tränare, tjecken Miloslav Horava ! Intressant. Ska bli riktigt spännande när säsongen drar igång igen till hösten. Framför allt att se vilka alla nyförvärv blir, men också att se hur Horava lägger upp spelet. Mhmmmm! Hockey är det enda som får mig att se framemot och överleva vintern.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, jag vet men bunnyöronen är toe die for.

2009-04-18 @ 16:53:38
URL: http://sofiaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0