Tonights

Hey babes! Den här eftermiddagen/kvällen har jag varit ute på en prommis och en sväng på affären. Min underbara yoghurt tog tyvärr slut imorse så jag var såklart tvungen att handla en ny. Annars kan jag ju inte göra min supergoda kiwi smoothie till frukost imorgon ! Jag hjälpte nyss mamma att bära ut lite saker till friggeboden också, och där hittade jag en gammal fotboll som säkert har legat där minst hundra år, men det gjorde inget för den funkade fortfarande. Och mina fotbolls-skills sitter fortfarande i vill jag lova ! Stod säkert och trixade i en halvtimme, tills fötterna och knäna började ömma :P Fyfan vad kul det är, det måste jag göra oftare. Men nu ska jag måla naglarna och läsa min Solo-tidning jag köpte, som man fick med ett solpuder i PUSS PÅ ER! <3

Kommentarer
Postat av: katja

åhh vad man saknar fotbollen...



svar:ja den är super bra, plus att bilderna alltid gör så att man ser så himla fräsh ut. Vilket jag tycker är kung!

2009-04-23 @ 21:13:30
URL: http://katjamarianne.blogg.se/
Postat av: hindu times

Jaa precis hon ser bra ut i tamigfan allt. Skulle inte spela någon roll om hon kom gåendes i en svart sopsäck >< Typ.

2009-04-23 @ 23:11:46
URL: http://hindutimes.blogg.se/
Postat av: Alexis

Oh var solpudret bra? Funderar på att köpa solo bara därför (även fast tidningen i sig oxå är bra) för tro det eller ej deras kajalpenna var super!

2009-04-24 @ 11:35:57
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0