Svammel

Det blev lugn hemmakväll ändå. Kan fan inte minnas senast det hände, vilket känns både och. Robinson är ett måste och fyfan vilket hat jag känner mot Christian. Det byggs liksom upp mer och mer för varje avsnitt. Men jag antar att det alltid ska finnas en sådan bitterfitta med, som gnäller som fan på allt och alla men som själv inte bidrar med något särskilt heller. Och vet ni en annan sak jag gjort idag? Strött bikarbonat över hela min madrass och sedan dammsugit den! Låter inte det som en utomordentligt trevlig lördagsaktivitet? Tss. Vill ni veta varför jag giorde det då? Jo för att bikarbonat suger upp svetten vi lökar under natten. Det är ett miljövänligt sätt att rengöra sin säng på. YEAAAAAAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0