Hills-snack

God morgon, sötnosar ! Igår tittade jag på de två första avsnitten av The Hills. Jag vet, jag skulle göra det häromdagen men då orkade jag inte :P Iallafall, guuud vad Lauren gör en höna av en fjäder. Varför håller hon på och fjantar sådär och påstår att Stephanie försöker tvinga på henne Heidi? Visst, Spencer är en jävla hjärndöd idiot och LC hatar honom, men Heidi är sin egna person ! Och dessutom en jättegullig sådan. Jag tycker Lauren är så jävla barnslig som aldrig vill begrava stridsyxan. Nä usch, tacka vet jag det gamla ordspråket; lär dig livets stora gåta, älska, glömma och förlåta ! 

Vad tycker ni? Tycker ni Lauren gör rätt som inte vill umgås med Heidi, eller tycker ni som jag att "bråket" är så jävla uttjatat och löjligt nu???


Kommentarer
Postat av: Michaela

Alltså, jag tycker att det börjar bli lite tjatigt att hon aldrig kan förlåta Heidi. Men samtidigt förstår jag att hon inte vill bli BÄSTA VÄN med henne igen. Jag skulle aldrig kunna vara bästa vän med en person vars pojkvän, i det här fallet typ man, jag hatade. Eftersom man är en så stor del av personens liv. Men börja umgås tycker jag att de kan göra. Det känns fånigt att Lauren inte ens klarar det!

2009-04-23 @ 12:16:23
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Alexis

Jag tycker def att Lauren borde förlåta Heidi, men jag förstår om de inte kan umgås också. Spencer är världens jubelidiot och jag tror inte att det skulle funka om min bästa kompis var tillsammans med någon som så öppet hatade mig.

2009-04-23 @ 12:40:48
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Helt ärligt talat så börjat det bli rätt så uttjatad nu. De kanske inte kan av någon anledning/vill bli bästa vänner eller vänner igen. Men de kanske borde ta och släppa det nu när det har gått så pass lång tid. Eller det är väl lättare sagt än gjort. Men ändå!?

2009-04-23 @ 13:37:33
Postat av: Carina

Jag tycker hon gör rätt! Fast visst känns det lite uttjatat. Men nääääär ska Heidi dumpa skiten säger jag! Ser hon ingenting?! :O

2009-04-23 @ 17:22:45
URL: http://gilde.devote.se
Postat av: katja

hmm jag tycker nog att lauren ska glömma och förlåta, men jag förstår varför hon inte vill umgås med heidi eftersom hon har världens jävla idiot till karl. Och som det gamla ordspråket säger, killar går men vänner består..elelr hur det nu är :P

2009-04-23 @ 19:15:13
URL: http://katjamarianne.blogg.se/
Postat av: isa

jag tycker det är uttjatat också, men spencer är en jävel. hatar han, mot heidi också!! varför fattar hon inte. alla hatar honom.

2009-04-23 @ 23:59:00
URL: http://isas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0