5/4 Söndag

God morgon! :) Skönt som fan att inte vara bakis idag, men survädret fortsätter att vara en daglig syn genom fönstret, även om det just för tillfället inte regnar iallafall. Dock har jag nu fått höra att det (äntligen, sorry) regnar söderut också. Jamen ni förstår väl själva hur jävulskt avundsjuk jag har varit på er Stockholmare när jag sett bilder på er sitta och mysa på olika uteserveringar? Det har inte varit rättvist för fem öre. Det är vid sådana stunder jag önskar att jag var Stockholms-bo, och det är inte många stunder jag önskar att jag var det. Sitter och klurar på vad jag ska göra för frukost. En smoothie är alltid uppskattad hos mig, men samtidigt känns det kul med variation. Ska iallafall koka ägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0