30/4 torsdag

God morgon, sötnosar. Ja, idag är det alltså sista april a ka Valborgsmässoafton (shit, svårstavat). Dessutom heeeelt galet fint väder. Klockan halv 12 ska jag och mamma möta upp gubben på Norrstaden och skriva kontrakt för lägenheten, och sen ska vi gå en sväng på stan. Jag ska köpa lösnaglar och något nytt inför ikväll. Hoppas fan jag hittar något bara (brukar ju inte bli så när man verkligen vill ha något, right Katja? haha) Sedan efter det ska jag åka och ta en spruta på vårdcentralen. Mindre kul, men man måste tydligen ta en andra spruta ungefär ½-1 år efter man tagit den första mot hepatit a(?) Jag var ju utomlands i Turkiet förra året så det är därför iallafall. Aja, nu blir det frukost =)


Kommentarer
Postat av: Jossi

Fin blogg :)

Hoppas du får en bra valborg :)

2009-04-30 @ 10:17:55
URL: http://jossisplace.blogg.se/
Postat av: katja

haha precis iaf jag har den oturen att aldrig hitta något :P men du såg ju ut att hitta lite saker iaf GREAT!

2009-04-30 @ 17:18:23
URL: http://katjamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0