25/4 lördag

God morgon, babes ! Var uppe med tuppen idag. Eller nästan iallafall. Precis så tidigt som jag brukar dagen efter fest. Vilket inte ens märks.. att det var fest alltså, för jag är inte bakis för fem öre :D Tro om det känns gött eller, hell yeah. Hade iallafall riktigt roligt igår. Kom inte ut på krogen förrän långt efter tolv, vilket säkert inte alls låter sent för er men det kan jag säga er, att det är inte vanligt alls för mig och mina kompisar i den här stan. Men det gjorde ingenting, för jag hade hur roligt som helst innan också på förfesterna. Och hör på detta: jag drack med måtta ! Jag drack typ 5-6 cider/öl och var inte ens särskilt full, men ändå hade jag askul. Dags att dra lärdom av det tror jag visst ;)


Såhär såg jag ut igår ! Jag glömde tyvärr minneskortet till kameran så jag var tvungen att fota med mobilkameran :/

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vilket fint linne, vart är det ifrån? :)

2009-04-26 @ 13:59:24
Postat av: Josie

Kicki; köpte det på H&M :)

2009-04-26 @ 14:31:30
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0