18/4 Lördag

God morgon, darlings! :) Lördag idag och solen skiner, wunderbar! Dock vaknade jag upp en förkylning :( Och jag hatar att vara förkyld, så jävla ovärt. Fast inte så konstigt att jag blev det då brorsan har varit jätteförkyld hela veckan. Aja, det är bara att bita ihop. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag faktiskt. Har för en gångs skull inga som helst planer. Får se vad dagen utvisar helt enkelt. Jonna pratade om Monikas inflyttningsfest, så kanske att jag följer med på den (dock blir det alkoholfritt för min del) eller så ska jag nog hem till Angelica och titta på hennes nya lägenhet. Jaja, något blir det iaf :)


Jag på bussen till K-fors i torsdags


Kommentarer
Postat av: Ida Hasselqvist

Mysig blogg du har!!!

Hur är det med dig? Kram

2009-04-18 @ 16:13:03
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0