You so nasty girl

Ingen har missat geting-invationen som pågår just nu. Kom igen, ingen kan ha missat den. Det fullkomligt kryllar ju av getingar ute just nu. They are fucking everywhere! Idag när jag gick de cirka 3 kilometrarna från busshållsplatsen hem låg det ungefär 45 getingar på vägen, varav 37 av dem var levande och liksom, krälade omkring. Eller solade sig, vad vet jag. Oj, glömde nämna, det flög runt 150 stycken i luften också. Men det var inte det värsta. Åh nej. Det värsta var när jag upptäckte klumpen. Det var en stor klump som, när jag kollade närmre på den, visade sig vara två feting-getingar som knullade! Haha ja, det är faktiskt sant! Dagens äckligaste, utan maddafukking tvekan. Bara jag som sett rätt många insekter working it? ;D

Kommentarer
Postat av: michaela

haha!



ok, då förstod jag ungefär. kan ju visserligen eventuellt gå ihop med någon och beställa.

2008-09-05 @ 09:10:36
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0