Katy Perry

Nu är det väldigt dags för mig att ge er ett musiktips igen, tycker jag. Och detta tips är Katy Perry. Ni vet, I kissed a girl-bruden. Hennes platta One of the boys (vars cover I love) släpptes i juni i år. Det är dock inte hennes första skiva, som jag trodde, utan faktum är att hon släppte sin första cd redan 2001, Katy Hudson, som innehåller kristna gospellåtar, vilket är ett lite annorlunda sound :P Den har jag heller inte lyssnat igenom, men det har jag med One of the boys. Flera gånger. Och det behövs. För man fastnar inte direkt. Iallafall inte jag. Låtar från One of the boys värda att lyssna på är; Waking up in Vegas, Ur so gay, Hot ´n cold, Lost, One of the boys och If you can afford me.

Kommentarer
Postat av: katrin

hon ser väldigt kristen ut!

2008-09-22 @ 19:22:45
URL: http://kristalll.blogg.se/
Postat av: Sandra

det roliga är att jag redan hade lyssnat sönder hennes platta innan i kissed a girl blev poppis så, för mig är det ganska dödsdömt.

lyssna på hennes version av the outfields "use your love" den är grym.

2008-09-22 @ 23:09:26
URL: http://fuckoffanddie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0